مدیریت و پشتیبانی سایت های همگام

معرفی نمونه کارهای مدیریت سایت های همگام مدارس و سایر سایتهای مدارس

مدیریت و پشتیبانی سایت های همگام

معرفی نمونه کارهای مدیریت سایت های همگام مدارس و سایر سایتهای مدارس

مدیریت و پشتیبانی سایت های همگام

برای پشتیبانی سایت همگام مدرسه شما نیازی به نزدیک بودن و یا در یک شهر بودن نمی باشد امروزه با کمک فن آورهای شبکه مجازی و ایمیل میتوان به انتقال اطلاعات و دورکاری پرداخت . هدف ما جلب رضایت شماست.

پشتیبانی سایت های شما بسادگی و با هزینه اندک با کمک ما
haamgam.blog.ir

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۹، ۱۶:۰۴ - نظام علی حسین زاذه
    سلام

آدرس سایت دبستان نسل قلم ارومیه

پشتیبان سایت همگام | چهارشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ب.ظ
  • پشتیبان سایت همگام

دبستان مدرسه نسل قلم ارومیه

نظرات  (۷)

  • یاسین علی یاری
  • به نظر من این مدرسه بهترین مدرسه است

    من اگه در شهر دگر بودم به خاطراین مدرسه به ارومیه می آیم

     

  • آریا شادروان
  • مدرسه نسل قلم بهترینه و معلماشون خیلی خوب درس میدن.

    از این مدرسه بهتر تو ارومیه پیدا نمیشه.

     

    بسیار مدرسه خوبیه بانظم دقیق با معلم های باسواد ومهربان وکار بلد جا داره از همین جا از سرکار خانم خطیبی عزیزم که واقعا برای بچه ها زحمت میکشن تشکر وقدارنی کنم

    سلام و عرض ادب

    میخواستم از مدیریت محترم و کادر اجرایی و آموزشی مدرسه نسل قلم تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

    من واقعا از این مجموعه راضی هستم بالاخص در دوره کرونا واقعا حامی بسیار خوبی برای بچه هستند.

    امسال که پسر من کلاس سوم هستن به تبحر و گلچین بودن معلمان این مدرسه ایمان آوردم. موفق باشید

    یعنی بهتر از این نمیشه عالی ترین مدرسه دنیا معرکست

    سلام

    مدرسه نسل قلم ارومیه بی شک بهترین مدرسه ابتدایی هستش

    با مدیریت عالی و معلم های باسواد وباتجربه و دلسوز

    از آقای عابدینی نهایت تشکر رو دارم

    بسیار سپاسگزارم از سرکار خانم پیری بزرگوار به خاطر زحمات و محبت های بی شمار وتدریس عالی چه به صورت مجازی و چه حضوری انشاالله که زیر سایه خداوند سلامت و پیروز باشند

    با تشکر ازآقای تیمور زاده وکلیه معلمین عزیز که جهت پیشبرد اهداف کشور عزیزمان تلاش میکنند به خصوص خانم احمد علیزاده معلم  پایه چهارم که تلاش بی وفقه ایشان را در امر تعلیم وتربیت  جا دارد سر لوحه  خود قرار دهیم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">